Main
Privat
Klagomålspolicy
Privat
Integritetspolicy
Privat
Privat
Convene Collection AB arbetar ständigt för att förbättra vår service samt att ge alla som kontaktar oss ett gott bemötande.
Om du har en invändning gällande ett specifikt ärende, exempelvis ett krav om betalning från oss ska du i första hand kontakta vår kundtjänst enligt kontaktuppgifter som anges i brevet du mottagit från oss eller som står på vår hemsida. Gäller din invändning utförd behandling, vänligen ta kontakt med din klinik.
Om du har synpunkter eller klagomål avseende vår fakturahantering är du välkommen att ta kontakt via vårt kontaktschema på vår hemsida, alternativt per telefonnummer 08–40000560. Vi ser alltid till att klagomål utreds sakligt och effektivt och det hjälper oss att förbättra vår service gentemot dig.
Den informationen du bör lämna vid ett klagomål är följande:
Om du har klagomål på utförd behandling vänd dig i första hand till din vårdinrättning. Du kan därefter framföra klagomålet till Inspektionen för vård och omsorg (IVO). Du kan också vända dig till allmän domstol. Kontakta gärna konsumentvägledningen i din kommun för mer information.
När du skickar ett klagomål till oss i ett inkassoärende och där du vill ha återkoppling godkänner du samtidigt att Convene Collection AB bearbetar de personuppgifter som du lämnar vid ditt klagomål. Personuppgiftsansvarig är Convene Collection AB. Se vår integritetspolicy för mer information. Om ditt klagomål gäller din faktura eller påminnelse, där din klinik är personuppgiftsansvarig, kommer vi inte spara några av dina personuppgifter. Vill du ändå ha återkoppling hänvisar vi dig till din klinik.
Anmäl dig på vårt nyhetsbrev och få nyttiga tips och hjälp till att effektivisera din verksamhet.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nyttige tips og hjælp til at strømline din forretning.
Date | Event |
27.05.2021 | Quarterly report – Q1 |
31.08.2021 | Half-yearly Report |
30.11.2021 | Quarterly Report – Q3 |
28.02.2022 | Quarterly Report – Q4 |
28.04.2022 | Annual report 2021 |